Pagina's

Opgemaakt silke

 Hey allemaal,
Vandaag laat ik jullie wat ik allemaal al opgemaakt heb in deze maand, hopelijk vinden jullie het leuk!!


Let's get started!!

Als eerste 

'Parfum douche Cats' van de 'Vogue girl' ik vindt hel echt heel fijn aanvoelen!
Ik vindt hem zo lekker ruiken dat ik hem niet durfde op te maken!
Ik ga hem zeker weer kopen en het is echt een aanrader!


'Weleda welterusten' met calendula
Hij is misschien wel voor baby's bedoeld maar ik vindt hem echt zalig!
Hij is lekker ontspannen en doet echt deugd!
Ik koop hem al elke keer opnieuw en hij is echt een aanrader!

'Bad & douche' van 'Traay' met lavendel en sinaasappel.
Ik vindt hem lekker ontspannen en lekker ruiken!
Ik koop hem ook al elke keer opnieuw.


'Pantene Pro-v conditioner 2 maal gladder haar Glad&zijdezacht'
Ik vindt hem kei lekker ruiken en hij maakt mijn haar ook echt super zacht!
Ik koop hem al een tijdje opnieuw en is zeker een aanrader!

En als laatste de 'Mal pop polish' ik ben niet tevreden over deze nagellak! 
Hij komt ook maar van de kermis ofzo maar hij is echt slecht ( ik ben blij dat hij  uitgedroogd is en hem niet meer kan gebruiken!)
Hij is echt geen aanrader!

Sorry dat mijn foto's niet zo scherp zijn maar het ging niet anders.
Zo dat was het dan, tot de volgende keer.

xoxo Silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten