Pagina's

Makeup collectie


Hey iedereen, 
Vandaag heb ik mijn make-up collectie voor jullie !
Na een tijdje had ik weer zin om te bloggen dus hier is mijn makeup collectie !!



Als eerste laat ik zien wat er bovenop mijn make-up collectie staat.
Ik heb deze zakdoekjes op mijn kastje staan.
Deze gebruik ik als ik mijn kwasten een snelle wasbeurt geef of als ik mors of als ik ziek ben. 
Ik heb deze gekocht bij het kruidvat voor 1 euro en 29 cent!


Dan heb ik mijn pot Vaseline .
Dit is echt een wondermiddel. 
Ik vind dat hij heel erg goed werkt voor op je lippen.
Als ze echt heel droog zijn en het doet pijn.
2 keer slapen met dit op je lippen en ze zijn zo goed als nieuw.
Ook voor onder je neus.

Dan heb ik mijn kwastenreiniger. 
Deze gebruik ik als ik mijn makeup ben aan het doen en mijn kwasten zijn vuil. 
Ik was mijn kwasten om de week met douchegel. 
Dit doe ik om ze even op te frissen.
Deze komt van de kruidvat en doet heel goed zijn werk.


Dit zijn mijn kwasten. 
Ik zal ze van dichterbij laten zien


Dit is mijn blush kwast. 
Deze heb ik van het merk real techniques.
Het is niet zo heel erg zacht maar de kwaliteit vind ik supergoed. 

Deze foundation kwast van de body shop.
Deze gebruik ik voor concealer.
Hij is heel erg zacht !! 

Dit is mijn blush kwast.
Deze vind ik niet zo heel erg fijn.
Hij heeft een moeilijke vorm voor blush. 
Ik hou het liefst van dikkere kwasten
Hij is wel heel erg zacht!!

Dan heb ik deze set van real techniques!
Deze vind ik heel erg fijn !!
Vooral de twee linkse gebruik heel veel !!


Dit zijn alle mijn blushes !! 
Ik vind ze echt allemaal even mooi`.
De perzik kleurige blush van Milani is wel kapot.
Hij is gebroken in mijn pakketje dat ik had besteld.
De mac blush is in de kleur fleur power.

Dan heb ik mijn revlon photoready bb cream.
Deze doe ik op naar feestjes!
Ik vind deze heel erg fijn.
Deze heb ik nog maar net binnen.
Dan heb ik mijn mascara van Maybelline!
Hieraan ben ik jammer genoeg allergisch.
Hij geeft wel een beetje spinnenpoten.

Dan heb ik mijn 2 essence lipsticks.
Deze vind ik erg fijn. 
Zeker voor de prijs. 
Ik denk dat ik er nog meer ga halen.
Dan zijn dit mijn oogschaduw palletjes.
Vooral die van Mua en Urban decay gebruik ik veel!






Dit was mijn makeupcollectie !! 
Hopelijk vonden jullie het leuk!
Laat zeker een reactie achter!! 
Tot de volgende keer !


XOXO ELla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten