Pagina's

Girlsonly 1 jaar !!?

Hey iedereen
We zijn een tijdje weggeweest!!
Ik heb dit heel erg gemist.Vandaag is de dag dat onze blog 1jaar bestaat.



Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt hebben we even een pauze genomen.
Dit kwam door school met de examens en al het huiswerk.
Ik vind het heel moeilijk om iedere dag een artikel te uploaden en te schrijven.
Ik ben nu meer met filmen bezig dan met schrijven dit komt omdat het iets minder tijd vraagt en dit kan ik bv. op een woensdagnamiddag doen.Bij een artikel moet ik dan weer foto's trekken die bewerken en nog een heel artikel schrijven.
Nu is het kerstvakantie dus nu kan ik weer meer tijd in bloggen stoppen.
Al moet ik zelf zeggen dat ik filmen ietsje leuker vind als schrijven.
Ik ga dit ook wat serieuzer nemen. ik ga een nieuwe camera kopen. En ik heb een statief en studiolampen voor kerstmis gevraagd.(ella)

We gaan ook nog een winactie doen maar we weten nog niet wanneer.

Dit was echt een heel leuk jaar voor ons we gaan zeker door met bloggen.

XOXO Blogsterz

P.S gelukkige feestdagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten